Kuukauden mittainen
Nenäpäivä-kampanja päättyi eilen. Viimeisen neljän viikon aikana
tuhannet suomalaiset, sadat yritykset ja yhteisöt sekä ennätysmäärä
kouluja ja päiväkoteja ovat heittäytyneet hyvän tekemiseen ja
yhdistäneet voimansa kehitysmaiden lasten auttamiseksi. Nenäpäivän
iltaan mennessä kerättiin yhdessä käsittämättömän upeat 3,35
miljoonaa euroa. Yksi illan ehdottomista huippuhetkistä oli, kun Esko
Valtaoja luopui parrastaan suorassa lähetyksessä.
Kiitos sinulle, että olet elänyt mukana nenähengessä koko kampanjan
ajan!
Vuoden 2014 Nenäpäivä-kampanjan tunnelmiin voit palata esimerkiksi
Nenäpäivän Facebook-sivulla ja Instagramissa hashtagilla: #nenäpäivä
|
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti