torstai 31. tammikuuta 2013

5-6-luokkalaiset Yrityskylässä

Olin Yrityskylässä S-Marketin toimitusjohtaja. Olisin halunnut kokeilla pankin toimitusjohtajan töitä, mutta tyydyn kuitenkin S-Markettiin. Yritykylässä oli tosi kivaa ja se oli hyvin antoisa kokemus.
- Jasmiina 6.lk
Olin Yrityskylässä ABLOY:n toimitusjohtaja. Minusta se oli ihan kiva ja helppo työ. Koko yrityskylä päivä oli ihan kiva.
-Jerry 6.lk
Olin yrityskylässä S-marketin myyjänä ja talous ja henkilöstö päällikkönä. Oli tosi mukava päivä ja siellä opin työskentelemään muiden kanssa ja pyörittämään yritystä.
-Lyydia 6lk
Olin Yrityskylässä ABLOY:n innovaattori. Se oli ihan kivaa ja koko päivä oli kiva.
-Matias 6lk
Olin Yrityskylässä S-marketin myyjänä. Myin tavaroita ja kävin tauolla. Se oli kiva päivä. Opin samalla yhteistyötä ja tavaroiden myymistä.
Sandra 5lk
Olin metsäkeskuksessa töissä ja minulla oli oikein hauskaa ja kivaa. Opin ajamaan metsäkone simulaattoria ja olemaan mukana bisneksessä. Jermu 6-lk
Olin Kopijyvällä mainossuunnittelijana. Minun täytyi ottaa kuvia yrityksistä ja suunnitella pari mainosta. Opin omatoimisuutta ja työelämää.
- Emilia 6.lk.
-Olin sssähköllä käyttöinsinöörinä oli oikein hauskaa ja oli kivaa harjoitella työelämää.
Jesperi 5.lk.
Olin Yrityskylässä Metsäkeskuksen toimitusjohtaja, mutta hoidin osin myös metsäsuunnittelijan töitä. Minusta Yrityskylässä oli ihan kivaa. Opin talouden hoitoa ja muita hyödyllisiä juttuja.
Jyri 5.lk
Olin sssähköllä vomalaitosasentajana. Päivä oli kiva ei tarvinnut olla koulussa.
ANTTI 5.lk
Olin Yrityskylässä Suur-Savon Sähköllä asiakasneuvojana.Yrityskyläpäivä oli todella kiva.
Aada 5.lk
Olin Yrityskylässä ABLOYSSA lukon kokoajana. Työn tekeminen on ihan hauskaa.
Tino 5.lk
Olin metsäkeskuksessa metsäkoneen kuljettajana. Oli kivaa oppia ajamaan metsäkonetta
Saku 6-lk
Olin Kopijyvällä toimitusjohtajana. Toimitusjohtajalla oli paljon hommaa, joten opin omatoimisuutta, yrittäjyyttä sekä rahan käyttöä.
- Veera 6.lk











Ei kommentteja: